Bij MS Digital Marketing draait alles om twee dingen: beter gevonden worden en meer uit je bezoekers halen. Oftewel: SEO en CRO. Los van elkaar zijn dit krachtige strategieën, maar samen nóg krachtiger.
Een gebruiksvriendelijke website scoort namelijk beter in Google, en een goed vindbare website levert méér bezoekers op die je kunt overtuigen. Ik kijk altijd naar beide kanten, zodat je niet alleen meer verkeer krijgt, maar ook meer resultaat uit dat verkeer.

SEO
Met SEO zorg ik dat jouw website beter zichtbaar wordt in zoekmachines. Dat betekent niet alleen méér bezoekers, maar vooral ook bezoekers die écht bij jouw business passen.
Ik pak SEO breed aan: van lokale SEO om klanten in jouw regio te bereiken, tot technische SEO voor een snelle en foutloze website. Ik optimaliseer en creëer content, eventueel met behulp van AI, en zet een duurzame linkbuildingstrategie op. Daarbij maak ik altijd een strategische analyse, zodat we keuzes baseren op data en niet op onderbuikgevoel.
SEO (Zoekmachine optimalisatie)
Lokale & technische SEO
Contentoptimalisatie en contentcreatie met AI
Linkbuilding en strategische analyses
CRO
Met SEO zorg ik dat jouw website beter zichtbaar wordt in zoekmachines. Dat betekent niet alleen méér bezoekers, maar vooral ook bezoekers die écht bij jouw business passen.
Ik pak SEO breed aan: van lokale SEO om klanten in jouw regio te bereiken, tot technische SEO voor een snelle en foutloze website. Ik optimaliseer en creëer content, eventueel met behulp van AI, en zet een duurzame linkbuildingstrategie op. Daarbij maak ik altijd een strategische analyse, zodat we keuzes baseren op data en niet op onderbuikgevoel.
CRO (Conversie optimalisatie)
A/B testing en optimalisatie van je conversiefunnel
Gebruiksvriendelijkheid en analyse van klantgedrag
Strategie op maat voor betere conversie
